08.02.2012

die Wahrheit

die Wahrheit ist wie ein Virus, sie schleicht sich ein, kann ewig warten,
bleibt immer im Hintergrund, sie hat keine Komplexe, ist nicht Aufdringlich,
bei jeder Gelegenheit macht sie sich im Herzen Präsentabel, und bei einem Unsicheren zug Erobert sie den Thron der Falschheit,
und nichts gibt es was sie stoppen kann..
Sonne und Mond zu B 5 und Schah!

Globale Medien



Während sich in Libien 10 tausende (mit Bildern von Kaddafi und Flaggen in der Hand) der Bevölkerung für Kaddafi sammelten, um der Welt zu Zeigen das sie mit der Regierung Zufrieden sind, das sie keine Kriegskräfte brauchen, Erschien in den Medien ganz andere Bilder und informationen, man zeigte den Menschen Bildern aus dem Archiv, und Stellte Kaddafi als ein Diktator da, Kaddafi war vielleicht ein Psychopat aber kein Diktator.

Was gab es in Libien in der Regierung von Kaddafi?
Strom Kostenlos
Erdgas Wasser Kostenlos
Schul und Gesundheitsdienste Kostenlos
Steuerfreier Staat
Studenten die im Asland Studieren, die Kosten wurden vom Staat Bezahlt
Ein neues Haus für jedes Hochzeits paar
Vernünftiges Arbeitslosengeld,
Staatliche Unterstützungen beim Geschäftaufbau..
unvm.


Das gleiche wird jetzt in Syrien gemacht, während das Volk auf der Seite von Besar Esad ist zeigen sie vom Archiv bilder und Erzählen im Hintergrund wie Schrecklich es dort ist, und die Proteste oder Demonstrationen in denen auf das Volk Geschossen wird, wie Moscheen Bombardiert werden das ist nicht die Syrische Armee oder Besar Esad, das sind die die das ganze "Kaos danach Frieden" Organisieren.


Erst Kaos danach Frieden das ist ihre Taktik, wenn sie jemandem Vernichten möchten, machen sie ihn erst mal schlecht in den Augen der Menschen,
wer das ist ob das Stimmt das ist ihnen egal, wenn was gemacht werden muss "umso schlimmer desto besser" "wenn du etwas ständig wiederholst dann Glauben die Menschen daran" das sind ihre "Zaubersprüche".. 


 All dies machen sie im Namen der Demokratie und Frieden
in Irak wurden 2. millionen Menschen Getötet, 100 tausende Frauen Vergewaltigt, das ganze Land und die Regierung wurde Zerstört.
Demokratie und Frieden müsste ein bißchen anders sein wenn ich nicht Verblödet bin oder?..

Bin Laden wurde Gefunden in Pakistan und Ermordet.
EIn Angriff auf Pakistan wurde Freigegeben "ihr habt ihn Unterstützt und Versteckt" Warum keine Leiche? Weil Bin Laden wurde schon viel vorher Getötet, aber wem interessiert das schon..

in Europa, die Euro falle hat erst mal super funktioniert und alles Vorbereitet.. Nun was kommt danach..? 


 Mit Ständigen gebastelten und Gezielten wiederholungen die Wahrheit Bedecken, von einer Sache Berichten und die andere Sache was dazu gehört weglassen, (das nennt man im Quran "Kufur") Einäugige informatik..


hier ein link der die sache besser Erklären kann:


Gleich nach dem Fall von Mubarak in Ägypten, wurden die "oppositionellen" Kräfte in Libyen von NATO-Soldaten und durch alliierte Soldaten der Golfstaaten ausgebildet, mit Waffen beliefert und militärisch geführt. Dabei hat sich am meisten die Marionettenregierung von Katar hervorgehoben, dessen Militärführung mittlerweile damit prahlt, ohne ihre massive Unterstützung hätten die Rebellen nie gewonnen. Katar ist ja auch das Hauptquartier der US-Streitkräfte im Mittleren Osten und dient als "Proxy" für das Pentagon.

Das gleiche "Spiel" läuft jetzt in Syrien ab. Auch da sind ausländische Kräfte am Werk und verursachen durch gezielte Anschläge und Überfälle ein Chaos, welches als Ausrede für eine militärische Intervention der NATO herhalten soll. Es sind sogar Kämpfer direkt aus Libyen nach Syrien abkommandiert worden, um dort den nächsten Sturz einer dem Westen unliebsamen Regierung durchzuführen. Begleitet wird wie immer dieser Krieg durch die übelste Propaganda in den westlichen Medien und die Gutmenschen fallen immer wieder darauf rein. Ja es ginge nur um Menschenrechte- und Demokratie-Bullshit.

Unsere Medien zeigen mit dem Finger in die falsche Richtung. Die ganze Zeit stellen sie Assad als Schuldigen für die Gewalt hin. Dabei kommt sie hauptsächlich von Gruppen die vom Ausland unterstützt werden. Tatsächlich ist die syrische Regierung mehr Opfer als Täter und wehrt sich gegen den Terror. Aber was kann man auch von unseren Medienhuren anders erwarten, als eine Verdrehung der Tatsachen wie immer. Sie gehen sogar her und benutzen alte Aufnahmen aus dem Irak, um sie uns als neue "schrecklich" aus Syrien zu verkaufen. Sie täuschen und belügen die Zuschauer.

Hier weiterlesen: Alles Schall und Rauch: Die Kriegsverbrechen der NATO in Libyen 

das Spiel der Götter



Die Erdbeben im Jahr 99 in der Türkei waren keine Natürlichen Beben, dies haben die Wissenschaftler die sie Untersucht haben Bestätigt, das Beben in Van eine andere Stadt der Türkei ist auch nicht anders, genausodas Beben in Japan.

Es gibt eine illuminati karte in dem Japaner Gezeichnet sind im Hintergrund ist der Wako Turm der zusammenbricht, die Karte Erzählt einen Erdbeben, die Uhrzeiger auf der Karte zeigen auf 11-3, 11.03 ist der Datum des Bebens in Japan..

Es gibt da noch andere Karten wie "Fleisch essende Bakterien" man kann sie über google finden..

Wer sind diese Götter? Sie sind die die von dem Baum der Erkentnis gegessen haben, danach aus dem falschen Paradies rausgeschmissen wurden, und hier auf der Erde die Götter Spielen..

Eine Waffe ist Machtlos ohne einen Steurer,
die Dienern dieser Götter sind die Unwissenden Menschen.
was den Unwissenden aber Wissend macht, das sind seine Fragen..

kein Gott gibt es allein ALLAH

13.12.2011

Deccalin Cenneti




Biiznihi


Allah ile aldatanlar da Allah deer herşey de Allah der, 
Cennetin kapısında ise sadece Allah yazmaz, cennetin girişinde "la ilahe illa Allah Muhammeden Rasulullah" yazar, Rahmeti gazabını geçmiştir yazar, Iblisin bildiği Cennet'te öyle bişey yok onun kapısında başka bişey yazıyor.. merak ediyorsan araştır bul.. yani 
İblisin bildiği Cennet bir nevi Deccal'in Cenneti aslında.. 
Zira o Cennette Şeytan yılan kılığına girip Havva anamıza vesvese verdi.. Ol Cenntlerde ise Kuran'da anlatıldığı üzere yasaklar ve  vesveseler yoktur, emin beldelerdir oralar. . 

Şeytan Azazil iken işi gücü Allah'ı anlatmaktı ama Azazilin bilmediği şeyler de vardı, 
Billah, Rahman ve Rahim..
Gözlerin idrak edemediği ''Rabb ul alemin''.. 
O'nu da hepsini de bir insan buldu adı: Muhammed ul Emin..
Aleyhis selatu ves Selam.. 

Deccal, İblis'e vesveseyi verdi.. Vesveseci vesveseyi yedi! 
kibire kapıldı İblis..
ve sonucunda okuduğu lanetler tek tek döndü kendini buldu..


LA İlahe illa ALLAH deyip Muhameden Rasulullah demeyen 
ne bilsin Ol Cennetleri..

10.12.2011

Atatürk Mason mu?



Gazi Kemal Atatürk elini koynuna sokup dolaştığı için Mason diyenler,
Atatürk Mason değildir, içlerinde bulunmuş onları iyi tanımıştır,
Elini koynuna sokarak Masonlara adeta meydan okumuştur..
Hodri meydan! senin inandığına ben de iman etmişiz ama elhamdulillah Müslümanız diye gezmiştir. Mason localarını bu fitne ocaklarını bu şekilde kapattırmıştır, herkese anladığı dilden konuşmak gerek öyle değilmi.
Hem sen önce bi Mason locasını kapatta ondan sonra bunlara hop diyen adama Mason de bakalım diyebilirsen..
''(Rab Musa'ya dedi ki) şimdi elini koynuna sok''
Masonların uyguladığı bu hareket sadece Tevrat'ın değil aynı zamanda Kuran'ın da ayetidir..
Musa a.s. şimdi Mason mu? Ağzından çıkanı bi düşün biraz ucu nerelere gidiyor bilemezsin sonra..
''velleziyne yuminune bima unzile ileyke ve ma unzile min kabilike ve bil ahireti hum yunkilun'' Al Bakara 4.
euzu billahi..

19.11.2011

sırları görmek?

62.Gün Kader Programı..Kozmik GÖZ..(..Fekeşefna anke gıtaake fe basarukel yevme hadid.) 50.KAF 22.(Biz senden örtünü kaldırdık.Artık Gözün keskindir.)1000 e kadar okunabilir..İNG.=(Now have WE removed thy veil,and sharp is thy sight this day.).Gözün görme bandını genişletir.Kalp gözü açılarak, maddenin,mananın,eşyanın,kazanın,kaderin SIR ları görülür.Olayların arkasındaki hikmet çözülür , yaşamın anlam derinliğine Varılır..Feraset öyle bir gelişirki... ve metafizik sahada müthiş durugörü kazanılır.Rüyada gaybi sırlar verilir.. Karşısındakinin düşünceleri okunmaya başlar, yani düşünce enerjisinin sinyallerine ulaşılır ve okunur..İman gelişerek ARTAR .. HAK ve hakikat ilham olup gelir , kalbe akarda , Rabden doğrudan vehbi ilimler tahsil olunur. Hz.Hızır ın görüş frekansı olduğundan,bu şifre Onunla karşılaşma desteğide sağlar..Bu görüşün hızı ışıktan ve hatta zamandan da hızlı olduğundan ,gerekli şifrelerde yüklenirse Kaderi değiştirme gücüne sahiptir.Paralel evren ve zamanları delip,sonsuzluğun ekranından seyreden kozmik GÖZ gibi , Ezelden Ebede AKAN arşivi OKUR..Aslı NUR olan Bilgi de , Ölümsüz , Can'lı Işık OL'up AKAR gelir ...

3ler 7ler 40lar HUU

KUTUB:
Lügat mânâsi degirmenin alt sabit tasinda bulunan uzun mihver demiri demektir.
...Üst tasin deligi ona geçerek tas devir yap...ar.

Resûlü Ekrem’in yeryüzünde halifesi olan zât-i âli. Kavmin ulusu “en büyügü”.

Kutub daima ceseden mevcuttur. Yani sagdir dünya'da yasar. Yerini kimse bilmez. Ancak 7’ler bilir. Esyada mutasarrifdir. Hadimleri 40’lardir.

Kutbiyyet HAKK tarafindan verilir.

Bütün ruhanî emirler Kutub makamindan çikar. Kutbiyet mahalli, nazari ilâhiyedir. Kutub Resûlullah’in yeryüzünde Ekremiyet halifesidir.

GAVS: Gavs, Kutub makamina baglidir. Gavsiyet, Resûlü Ekrem tarafindan izinle verilir.

Kalblerde mutasarrifdir. Hadimleri 7’lerdir. Bazen gavsiyet makami bos olabilir. O zaman Kutub tarafindan idare edilir. Gavs, Resûlü Ekrem’in Dünya'daki naibidir.

Gavslar 7’lerden seçilir. Gavsdan Kutub olmaz. Bütün velîler gavsa baglidirlar. Her büyük Velî gavsin kim oldugunu bilir. Yerini de bilir.

Gavsin saginda “Abdurrab Makami” vardir. Bu makamin nazari, âlem-i melekûta nazirdir. Solunda “Abdülmelik Makami” vardir. Nazari, Âlem-i mülke, dünya âlemine nazirdir. Abdurrab Makami’ndan daha efdaldir. Bu iki makamda olan zâtlar Kutub tarafindan intihab edilir.

Bir de kutbun mânevî emrinde olan “Abdullah Makami” vardir ki buradaki zât bazen hilâfet-i mâneviye, bazen hilâfet-i vücudiye hâlindedir. Yani bazen bu makam mânevidir, bazen de zamaninda bir zât, bir sultan veya kimsenin gözüne çarpmayan basit gibi görünen mübârek bir zâttir. Gavs ile temas bu zât vasitasi iledir.

Bu zât tekdir.
Yeri gizlidir.
Bilen çok azdir.
Manen temas mümkündür.
Bazen rüya âlemi ile, sonra da maddî olarak olabilir...

Bir de kutbiyete bagli ve “Abdülmülk Makami”nda bulunan dünya mülkünde “EVTAD” vardir. Bunlar dört müstesna zâtlardir. Bunlar her zaman Kâbe’de manen toplanirlar. Bazen de cesedleri ile birlikte bulusurlar. Bunlarin emirlerini 40’lar mülk âleminde görürler. 40’larin müsküllerini 7’ler hâllederler.

4’lerin yerleri malûmdur. Bazen yerleri degisir. Ruhen Beytullah'da daima müctemi’dirler.
Bazen de muayyen zaman ve gecelerde bulusurlar.

Evtadin yerleri:

Simalde(kuzeyde) Abdülmerid,
Cenupda (güneyde) Abdulkadir,
Sarkda (doguda) Abdülhay,
Garbde (batida) Abdülâlim makamlari vardir.

Bunlari da kutbiyet makami ta’yin eder. Bu makamlarda her zaman bir zât bulunur.

3’ler vardir. Bunlar ümmîdirler. Mânevî ziynet gibidirler. HAKK’in onlara teberrüken verdigi bir kiymettir. Daima Abdurrab’ba yani âlem-i melekûta nazar ederler. Daima dua ve niyazda bulunurlar.

7’ler vardir. 40’lar vardir. Mülk âleminde gezerler. Görünürler. Müsküllerini 7’ler hâllederler. 40’lar, 7’leri tanimazlar. Fakat 7’ler 40’lari tanirlar.

Ebrar vardir. Vazifelidirler.

300’ler seyyardirlar. Gezerler.

3000’ler vardir. Kendi hâllerinde niyaz ve taattadirlar. Bunlarin bazilari irsad ile mesguldürler. Bazilari kendi içlerine çekilmislerdir. Taat ve ubudiyetlerinin mükâfati olarak Velî makamindadirlar.

Meczub ve mecnunlar vardir: Bunlar cezbe içindedirler. Yollarina tahammül edemediklerinden hataya düsmüslerdir. Fakat ind-i ilâhide magfurdurlar. Sohbet dogru degildir.

Kur’ân-i Kerimde bir lâfzi celîl vardir.
Güzel bir lâfiz. “Sultan-i mübîn”...

Sultan; burhan demektir. Burhan sahibi olan. Sultaya malik olan.
Emr-ü ferman kudret sultan'da toplanir. ALLAH lûgatinda Sultan kelimesi kat’i burhan olarak kullanilmistir,

“Sultani mübin ise sirdir”.

Bunu büyük Velîler perde araligindan söyle ifade etmislerdir. Bu perde suna benzer. Billur vardir, Ziyâ vurdu mu ziyâda gizli bütün renkler ortaya vurur. 7 renk görünür. Acaba billur donmus bir sis midir. Burayi iyi düsünmek lâzimdir. Bazen sis de renkleri gösterir.
“Gavs-i guzah” ebe kusagini bilirsiniz... Sirlar bazen fizikî olay seklinde görünür. Burada gizli birsey vardir. Veyahut birsey gizlidir.

Insan kendini bilmege çalismalidir,
Ne ise daha söylemek hem yasak hem de herkesin merakla ögrenecegi islerden degildir.
Burada abdest al ve su izahi düsün: (SuLTAN)

S (Sin) : “Subhanellezi isra...” âyeti...

L (Lâm) : Katiyyen söylenemez. Bilen söylerse dili vurulur...

T (Ti) : “Tâ Hâ. Ta Sin Mim. ” âyeti...

A (Elif) : “Ikra biismi Rabbikellezi halâk...” âyeti...

N (Nûn) : “Nûn vel kalemi ma yesterun” âyeti...

”Kün!”de bu “Nûn” un içindedir.

Fazla açiklanmasi müsaade edilmemistir.
Bu husus iki merkezde toplanir.
Yukarida izah ettigimiz kutbiyet ve gavsiyet…

“Ben mekânin mekâniyim bana mekân yoktur.” Hadîsi Kudsî.
“Ben insanin sirriyim insan benim sirrim.” Hadîsi Kudsî