04.02.2009

Die Macht der Buchstaben

Bismillahirrahmanirrahim

Alif Lam mim Ta Ha Qaaf Sad...Ba

Warum freuen wir uns wenn man zu uns sagt:
"Ich Liebe dich", "Du bist so süß"
Warum Ärgern wir uns wenn man zu uns sagt:
"Ich hasse dich" "du bist ja echt Dumm!"

Was Geschieht in uns, das wir Glücklich werden durch ein Wort oder uns Ärgern und Unglücklich fühlen?
Sind es die Wörter die unsere Gefühle Bestimmen?

Was genau Geschieht im Gehirn wenn wir ein Wort eine Zeitlang wiederholen?
Zb wenn Wir eine halbe Stunde das Wort "Gott" Rezitieren und halbe stunde den Eigennamen "Allah",
Werden diese vom Gehirn auch gleich Bewertet?
Ich Lese öfters: "wenn ich Gott sage dann meine ich Allah"
Oder "Warum soll ich Arabisch Lesen versteht der Gott kein Deutsch?"

Wer so denkt der hat die Klang/Ton Technologie (in sich),
die Macht der Wörter und ihre Resultaten leider noch nicht Entdeckt.

13.12.2008

Şeytan ve Cin kovma duası



Bu konuda geniş bilgi "DUA ve ZİKİR" isimli kitabımızda mevcuttur...
Ayrıca...
CİNLER, geçmiş yaşam içinde Kur`ân öğretisine göre
Eyyûb A.S’a da büyük eziyetler vermişler ve O,
aşağıda yazacağımız, gene Kur`ân`da öğretilen, duaya devam ederek
kendini kurtarmıştır.
Bu duânın tekrarı ile beynin yaydığı dalgalar,
beyin çevresinde bir koruyucu manyetik kalkan oluşturduğu gibi;
sivrisinek kovucu tabletlerin yaydığı kokunun
sivrisinekleri zararsız hâle getirmesi gibi,
CİNLERİ de tesirsiz bırakmakta ve onları rahatsız ederek uzaklaşmaya zorlamaktadır.
"Ayetel Kürsî" ve "Kul eûzüler",
kişinin ruh gücünün yükselerek CİNLERE karşı koymasını temin etmektedir.
Aşağıda öğretmekte olduğumuz âyetlerden oluşan duâ ise
âdeta laser tabancasının ışınları gibi CİNLERİ vurmakta
ve onları uzak durmaya mecbur etmektedir.
Euzu Billahimineşşeytanirracim Bismillahirrahmanirrahim
''Rabbî enniy messeniyeş şeytânu binusbin ve azâba;
Rabbi eûzü bike min hemezâtiş şeyâtıyni
ve eûzü bike rabbî en yahdurun.
Ve hifzan min külli şeytânin marid.''
Sad: 41- Müminun: 97-98- Saffat: 7)
başlığa tıkla cebine indir

26.10.2008

Kelime-i Şahadet

19. Monotheistler, La ilahe illa Allah diyorlar! ama Muhammed Rasulullah demiyorlar (Fethi Zulmani)
Kelime-i Şahadete yanlış diyorlar,
Ama yanılıyorlar.

Kabenin Rabbi Eshedü en La ilahe illa Allah, Muhammed Rasulullah olarak Namaza çağırmaktadır.
Yani 19. Monotheistlerin Kabe’nin Rabbine iman’ları yoktur.

Yine Cuma Suresinde Rabb-ül Alemin insanları çağrıcı: Ezan sesi
ile camilere çağırmaktadır.
Yani Kelime-i Şahadet doğrudur,
Ezan doğrudur, Kur’an’da indirekt olarak Formüle edilmiştir.
Yanlıştır diyen El Makir’in hazırladığı Tuzağa yani Fitne’ye düşmüş demektir.

Ayrıca Kur’an bir Nevi Kelime-i Şahadet ile başlamaktadır.
İlk ayetin başındaki B harfi ki en büyük sır olarak aktarılmış, 2 demektir.
Yani Kur’an 2 ile başlıyor. Elif 1 ile başlamıyor.
“Zerre Küllün Aynasıdır” ile başlıyor.
“Bismillahirrahmanırrahim”in anlamından biri “la ilahe illa Al-Lah Muhammed Rasulullah”tır.

Peygamber Efendimiz A.v.s. isimlerinden biri Rahim,
Bismillahirrahmanırrahim ”Ben Alemlerin Rabbi olan Allah’ım” Sadakallahul Aziym gibi ayetleri ilk O insanlara okumuş, ilk O Kur’an’ı öğretmiştir, dolayısı ila O,
Bismi Allah değildir ama Muhammed A.v.s. Rahman ve Rahim’dir.

Rahman sonsuz isimleri öğreten demek midir? Yani Rahman=Öğretmen.

Hz. Isa A.s. büyük öğretmen olarak çağırılmaktadır, Kur’an’da da hem Allah’ın Kelimesi hem Ruhullah’tır.
Hıristiyanlar İlah diye çağırmaktadırlar,
derinlemesine inceleyince aslında biz nasıl Muhammed A.v.s.a iman etmiş isek Onlarda İsa A.s. a İman etmişler.

Rahman bir düşünce sistemi midir?/Program?

Kur’an B / 2 ile başlamaktadır, Anlamı Kelime-i Şahadet’tir dedik
Kelime-i Şahadet ise 1 İle başlamaktadır.
Yani Elif!

13.10.2008

Lah? Jah?

Al-ilah

Allahu Te’Ala Hz.nin isimlerinin başında zikredilen Al veya El (Ol Ul Il) Tevrat’ta da geçmektedir ve
Rabb yada Efendi anlamına gelmektir.

ilah yok ilah’tan başka şeklindeki çeviri yanlıştır.
Zira Allah isminin açılımı Al-ilah değildir.
Allah isminin açılımı Al-LaH dır.
Asıl isim Lah’dır Besmeledeki gibi
yada Amentü Billahi deki gibi:
B-il-Lah

LL Harfleri Ispanyol diline Y sesi/harfi olarak geçmiş Arap dilinden,
Yahudi Alimleri Jahwe ismindeki asıl ismin Jah olduğunu bildirmektedirler.
(Al)Jah = (Al)Lah

Yuhanna İncilindeki:
Başta Söz vardı
Söz Tanrıda idi
ve Söz Tanrı idi…
ve Söz et oldu..

Besmelenin bir başka çeşididir.
Söz Rahman, Et Rahim’dir.
Yani iki Kitap özde aynı şekilde başlamaktadır, İncil açılışında eksik olan Formül: B ismi Allah’tır.

Kalemden önce ne vardı Söz (Ses) vardı.


11.10.2008

Bism


illahirrahmanirrahim

"..Kullun Amenu Billahi.."

Es gibt einige Verse und Kapitel des Qur´ans diese wurden von Mohammed A.v.s. besonders Empfohlen.
Eines davon ist Amenu Billahi, Es sind die Verse die das Kapitel
Bakara Beenden.
In diesem Vers wird der Glaube so Formuliert:
"Amenu "Billahi"
"Ich Glaube an Billah"

Ilah und Illah
Ilah ist Gott gut.. Und was ist Illah?
Was ist das B?
Was ist Bil-lah?

Allah (T) könnte auch "Amentu Allahi" Schreiben!
Auch in der Besmala ist es il-lah:
B-ismi-l-la-h-ir-Rahman-ir-Rahiym.
Bism-il-Lah-ir-Rah-Man-ir Rah-iym

"Iyya-ke Na-budu ve iyya-ke Nestain"
Iyya-ke = nur dir/du, Allein dir/du
ist IyYa ein Name?

Na= Wir

"Dir allein Dienen Wir" Der Schlüßel

Nehmen wir mal den Namen Allah
Al Bedeutet das gleiche wie El im Hebräischen=Herr oder Gott
Was bleibt?:
lah

So Ähnlich wie Jah= Hebr. Abkürzung von Jahwe
Al Lah = Gott Jah (Jehova)

Übrigens gibt es heute noch im spanischen Alphabet den Buchstaben
Eljosch=LL
Der aus dem Arabischen Stammt und J Ausgesprochen wird. http://www.youtube.com/watch?v=ndMd4aEeCFY



http://www.geistigenahrung.org/ftopic55122-20.html